به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۹۵

کلیپ زیبای "متصل" شعر : مولانا

 خواننده : محسن چاوشی




جان من است او هی مزنیدش
حال من است او هی مبریدش

آب من است او نان من است او
مثل ندارد باغ امیدش

باغ و جنانش آب روانش
سرخی سیبش سبزی بیدش 






متن آهنگ متصل از محسن چاوشی

جان من است او هی مزنیدش
حال من است او هی مبریدش
آب من است او نان من است او
مثل ندارد باغ امیدش
باغ و جنانش آب روانش
سرخی سیبش سبزی بیدش
متصل است او معتدل است او
شمع دل است او پیش کشیدش
جان من است او هی مزنیدش
حال من است او هی مبریدش
آب من است او نان من است او
مثل ندارد باغ امیدش
باغ و جنانش آب روانش
سرخی سیبش
سبزی بیدش
متصل است او معتدل است او
شمع دل است او پیش کشیدش
هر که ز غوغا وز سر سودا
سرکشد اینجا سر ببردش
عام بیاید خاص کنیدش
خام بیاید هم بپزیدش
باغ و جنانش آب روانش